.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نشست روسای دفاترنمایندگان استان مازندران

شمال نیوز: دومین نشست روسای دفاتر نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی با هدف انتقال تجارب ، تبادل نظر و همکاری در دفتر مجمع نمایندگان استان مازندران تشکیل شد.

به گزارش شمال نیوز، در این نشست مهمترین مسائل و تحولات سیاسی، اجتماعی، و اقتصادی استان مازندران مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته و هر یک از اعضا گزارشی از حوزه انتخابیه نمایندگان ارائه نمودند.

در ادامه نشست مشکلات و مسائل کاری دفاتر نمایندگان مطرح گردیده و مقرر شد تا به وسیله مکانیزمی ارتباط بین نمایندگان با نخبگان از طریق تشکیل کارگروه هایی تقویت شود و همچنین توصیه شد صدا و سیما و رسانه های گروهی فرهنگ سازی نمایند تا از مراجعه به دفاتر نمایندگان برای اشتغال یا دریافت تسهیلات پرهیز گردد.

همچنین در این نشست ایرج نیازآذری رئیس دفتر مجمع نمایندگان گزارشی از اهم اقدامات مجمع نمایندگان به حاضرین ارائه نمود و بر تقویت ارتباط بین روسای دفاتر با دفتر مجمع تأکید کرد. وی با تشکر از اصحاب رسانه از برگزاری نشست مجمع نمایندگان با فعالان رسانه ای در آتیه نزدیک خبر داد و ابراز امیدواری کرد تعامل بین نخبگان و مجمع نمایندگان با شکل گیری چند کارگروه نظام مند شود.

ایرج نیازآذری فعالیت مجمع نمایندگان استان مازندران در فرآیند رأی اعتماد به کابینه دولت تدبیر و امید را فعالانه خواند و گفت: نمایندگان مازندران با تشکیل چند نشست میزبان وزرای دولت دکتر روحانی شدند.

نیازآذری مجمع نمایندگان استان مازندران را از مجامع با نشاط و فعال مجلس برشمرد و همگرایی نمایندگان استان مازندران را به عنوان یک ظرفیت برای توسعه استان مزیت مجلس نهم خواند.

 /ف

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مصطفوي 28 مرداد 1392
نمايندگان محترم استان سعي كنند اشتغال ايجاد كنند تا بيكار نداشته باشيم كه به دفاتر آنها مراجعه كنند يا گراني نداشته باشيم كه پدر براي تهيه جهيزيه دخترش به‌آنها مراجعه نكند
راستي خود نمايندگان براي رفتن به مجلس آنهمه تبليغات و رايزني و .... غيره كه انجام دادند به نوعي دنبال اشتغال بودند حالا فراموش كردند و وظيفه اصلي خود كه رفع مشكلات مردم است را مزاحمت ميدانند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.14 seconds.